2015. július 8., szerda

Akkor lássuk

A kevés blogbejegyzés oka...

Az elmúlt hónapokban nagyon sok rajzolni valóm akadt...
Lássuk csak
 Párhuzamosan három pályázaton is részt vettem...

1. Rukkola Könyvcserélő Webáruház  pályázata.... (II. helyezett)
2. Az aranyvackor pályázat- Jacsó Ágota történetét rajzoltam meg, ami Zuzu manóról szól
3. Az aranyvackor pályázatat- Schmidt Edina meséjét vetettem "papírra", ami szintén egy manóról     szól. Ő Gubacs Gergő.
4. Neves Könyv 3.- Trixi Kiadó

Nem kis kihívást jelentett, hogy a három manós mesének a főhősei manók legyenek, de mégsem egyformák...Amint lehet jövök a képekkel és a történettekkel.

Utolsó kettő pályázat még fut, ezért nem publikálhatok még róla képeket...

A Rukkola pályázat szereplőit a következőképpen képzeltem el...
Rajzaimmal a II.helyezett lettem..




Nem beszélve arról, hogy közben készül negyedik munkaként a 
Neves könyv 3. része. A Trixi Könyvek számára.
Ebből egy kis ízelítő...


Nincsenek megjegyzések: